Wie zijn wij?

Als jij trots bent op je webwinkel, word je een stuk succesvoller. Wij helpen jou over je gêne heen te stappen en op te vallen tussen al die andere bijzondere webwinkels, zodat meer mensen jouw producten zien én willen kopen.

Over MamaMarketing

Wil jij van jouw webwinkel een succes maken?
Daar heb je drie dingen voor nodig.
Ten eerste: stap over je gêne heen.
Ten tweede: kies de marketing die bij jou past.
En ten derde: zorg ervoor dat je kennis hebt van webwinkelmarketing.

Saai? Misschien.
Maar wel essentieel.
Want jezelf onderscheiden is de enige manier om op te vallen naast een Bol.com, Zalando of Wehkamp.

Wij leren jou hoe je zelf je marketing aanpakt op een manier die jij leuk vindt en dus graag doet.
Zo maak je je webwinkel zichtbaar, trek je blijvend meer klanten naar je webwinkel en stijgt je verkoop.

> lees meer het MamaMarketing-team

“Boordevol superwaardevolle & handige tips om zelf je bedrijf verder uit te bouwen.”
- Annefrid Immenkamp, Chocstar.nl

De visie van MamaMarketing

MamaMarketing gelooft in grote vissen en kleine vijvers.
Huh?

Het is simpel: mensen kopen het liefst van merken die ze kennen, sympathiek vinden en vertrouwen.
En nog belangrijker: als mensen jou leren kennen, je leuk vinden én je vertrouwen, gunnen ze jou de koop – zelfs als ze het bij zo’n dozenschuiver goedkoper kunnen krijgen.

Dus: pak zelf je marketing aan, wordt ‘n grote vis in ‘n kleine vijver, creëer de gunfactor & verdien meer met je webwinkel.
Simpel – we zeiden het al.

> lees hier meer over de Visie van MamaMarketing

Leer alles over de gunfactor en webwinkelmarketing

MamaMarketing biedt praktische hulp bij het ontwikkelen van je eigen webwinkelmarketingstrategie en het creëren van de gunfactor.
Geen hoogdravende marketingtaal, maar tips, tricks & tools om zelf je marketing aan te pakken, een grote vis in een kleine vijver te worden – en meer te verdienen.

Zo helpen we jou je marketing te verbeteren

Marketing voor webwinkels saai?
Niet voor ons!

Wij verzamelen informatie over de laatste marketingtrends en filteren daaruit datgene wat voor Nederlandse webwinkeliers relevant is.
Bovendien hebben wij bij elkaar jarenlange ervaring met het vermarkten van webwinkels en adviseerden we tientallen online ondernemers en webwinkeliers.
Wij bundelen al deze kennis in blogartikelen, werkboeken en -bladen en online trainingen.

Daarnaast bieden we ook één-op-ééndiensten aan, speciaal voor webwinkeliers met specifieke vragen en problemen.
En wil jij je volledig richten op het uitbouwen van je webwinkel?
Dan nemen wij de marketing voor jouw webwinkel voor onze rekening.

Zo maken we samen marketing leuker, en je webwinkel succesvoller.

“Op MamaMarketing word je niet bedolven onder het jargon, maar wordt met gewone tips en trucs uitgelegd hoe je meer uit je webwinkel kunt halen.”
- Linda Bosscher, LovetobeMama.nl

Aan de slag met MamaMarketing

Van je webwinkel een succes maken? Wij bieden leermiddelen op maat:

  • werkboeken en -bladen op thema: heldere uitleg en inspirerende voorbeelden, gevolgd door praktische oefeningen waarmee je de theorie direct kunt toepassen op jouw webwinkel.

  • online trainingen op thema: inspirerende videolessen, voorzien van huiswerk dat we eens per week, live én klassikaal, bespreken.

  • één-op-éénadvies: korte en krachtige sessies waarbij wij onze jarenlange ervaring en kennis inzetten om jouw vraag te beantwoorden.

  • op maat gemaakte marketingcommunicatie-trajecten: wil jij de marketing van jouw webwinkel uitbesteden? Wij pakken jouw campagne, communicatievraagstuk of mediaplanning graag aan.

>> Kijk hier hoe wij jou helpen meer te verdienen met je webwinkel

“Mijn droom was ooit om een eigen webwinkel te beginnen en mede dankzij MamaMarketing heb ik dit kunnen realiseren. MamaMarketing.nl staat bommetjevol met blogs om ondernemers te helpen een succes te maken van de webwinkel.”
- Nienke van de Water, DreamkeyDesign.nl

 

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ozowiezo Blog / Vaarwel Ozowiezo… (5 jaar in een notendop) - januari 11, 2012

    [...] ze zelf de marketing zouden kunnen gaan doen. Daar twitterde ik op een dag over, en prompt kreeg ik een tweet van Laura: zij was ook met zoiets bezig, misschien konden we iets voor elkaar betekenen? En jawel: één [...]

  2. Flavourites Live 2012 | Elle-Bee - november 27, 2012

    [...] veel ruis, jammer…maar ook Mamamarketing wist niet van te voren dat dit zo geregeld was. Laura moest echt hard haar best doen om voor de toch al zo grote groep verstaanbaar te [...]

Geef een reactie

MamaMarketing